Blogul lui George Bălan

Vinovat

Posted on: 13/04/2009

 

de George Bălan
Mă simt vinovat că nu te privesc destul.
Mă simt vinovat că nu respirăm aceeaşi gură de aer, în fiece clipă.
Mă simt vinovat când clipesc în faţa ta.
Mă simt vinovat că nu-mi pot scoate inima să ţi-o dăruiesc, dar, aici, cred că se va găsi, în curând, o soluţie.
Mă simt vinovat de umbra care ţi-o fac când te sărut.
Mă simt vinovat că bătrâneţea mea este soră cu îmbătrânirea.
Mă simt vinovat că s-ar putea să arunc eu primul ţărâna.
Mă simt vinovat că nu ţi-am spus niciodată „te iubesc”.

1 Response to "Vinovat"

pe cat de simplu, pe atat de profund si frumos! bravo!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 44,905 hits
BlogRank
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

PROMO







Social

Social

Introdu-ți adresa de e-mail

Alătură-te altor 138 de urmăritori

