Blogul lui George Bălan

Balet

Posted on: 01/04/2009

 
de George Bălan

 
Roteşte-ţi genunchiul, traseaz-asfinţituri
În vârfuri, desculţă şi nu te opri
O mână-i întinsă, spre ea să te fluturi
Cu doruri te-aş cerne de m-ai asupri.

O creangă, din suflet, în faţa-ţi s-apleacă
Dă tonul la foşnet şi ca din aplomb
Se-nchină şi trunchiul cu inima toacă
Şi-ţi dăruie, zână, inelul cu romb.

De paşi în galop se surpă pământul
Cu ciudă, gelos, că iar îl ignori,
La braţ tu valsezi cu ploaia şi vântul
Ce-n dans îţi adună buchete de flori.

3 Răspunsuri to "Balet"

Imi place…..imi aminteste de o poezie mai veche de-a mea …

Dans

întunericul
ne era salã de bal
în acea searã
şi dansam dupa ritmul inimilor noastre
şi paşii le ţineau isonul
pe caldarâmul ud.
Dansam pagâni prin
cimitirul frunzelor cãzute
în acea seara
pe cântecul pãsãrilor
ce disecau norii
plecând.
Dansam fericiţi amândoi
în acea searã
cu picioarele celor
care n-au dansat niciodatã
razbunându-i.
Dansam zgomotoşi, fericiţi
în acea searã
dupã susurul ploii
cazând inciudatã
cã nu ne alungase.
Dansai tacut
în acea searã
dupã sunetul unor paşi plecând,
pentru ei
dansai plângând.

Dacă ar fi să schimbăm un pic rolurile şi să-ţi comentez eu poezia atunci parcă aş spune aşa:

„Insula Pastelui Cailor
e o apa inconjurata de uscat
iar pe malurile ei
stau
statui pitice
privind spre larg
asteptand
sa renasca vremuri nenascute
si sa revina cei ce vor pleca.”

Vai, ce-am făcut, am schimbat rolurile de-adevăratelea? Eu sunt tu şi tu esti eu acum?

[…] şi dansam dupa ritmul inimilor noastre şi paşii le ţineau isonul … fique por dentro clique aqui. Fonte: […]

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 44,896 hits
BlogRank
Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

PROMO







Social

Social

Introdu-ți adresa de e-mail

Alătură-te altor 138 de urmăritori

