Blogul lui George Bălan

Pribeagul iubit

Posted on: 19/03/2009

de George Bălan

greierele

Tot gândind la Paganini
Dacă poate să-l întreacă
Mi-a înnebunit vecinii,
Fredonând aceeaşi placă.

-Tu, greiere, nebunatic,
Ce-ai cătat în a mea baie
Să mă ‘ncânţi ca pe-un fanatic
Sau ai fãcut-o de oaie?

De pofteşti, aş vrea mai bine,
Drept în mine să te-ascunzi,
Ca să ‘ncânt şi eu destine:
„Cri, Cri, Cri”- ochii plăpânzi.

Tu ai strepezit tăcerea
Şi i-ai lăsat gura apă,
Apoi i-ai ştirbit părerea,
Că de muşcă, tot nu scapă.

Speriat, parcă, de streche,
Ţi-ai uitat ultimul vers
Scoborât pe-a mea ureche.
Timpul greierea din mers…

Tu mi-ai plodit bucuria
Înverzită îndeajuns,
Să-mi recite simfonia
Vrerilor ce s-au ascuns.

Etichete: ,

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 44,905 hits
BlogRank
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

PROMO







Social

Social

Introdu-ți adresa de e-mail

Alătură-te altor 138 de urmăritori

